czwartek, 1 sierpnia 2013

Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył cię z gry

W kilku słowach o tym blogu ^^

To nie będzie typowe love story ze szczęśliwym zakończeniem. Ja lubię kiedy coś się dzieje, jest wiele komplikacji i zwrotów akcji. Postaram się stworzyć taką historię aby Was zaciekawić. Bo ja nie piszę dla siebie, tylko dla Was...
Mam nadzieję, że okażecie wyrozumiałość. To dopiero mój drugi blog dostępny w zasobach internetu więc jeszcze nie jestem aż tak obeznana.
Rozdział pojawi się jutro, został już przepisany jednak muszę dokonać kilku przeróbek.

Pozdrawiam
Tomione




4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że oprócz love story będzie akcja, może jakaś intryga... Takie ff są najlepsze ^^ Szkoda, że dopiero jutro :c Ale będę cierpliwie czekać ;-) Pozdrawiam i życzę gigantycznej weny, Tomionko :)
    Viv.

    OdpowiedzUsuń
  2. No planuję duużo akcji ^^
    Również pozdrawiam :* /Tomione

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zua wredna i niemożliwa Tomionko dawaj tu tego rozdziała bo Avada w mordkę ^^ Chcem czytać no! :3
    Pozdrawiam i życzę weny :* /Tomek
    PS. Podałaś mi kiedyś linka :)

    OdpowiedzUsuń